ویدال: تصمیمم برای رد پیشنهاد بایرن درست بود

این ملی پوش شیلیایی در تابستان 2011 مورد توجه بایرن مونیخ بود اما در نهایت با رد پیشنهاد باواریایی ها، از بایرلورکوزن راهی تورین شد.

آرتورو ویدال، ستاره یوونتوس، تاکید کرد که از رد پیشنهاد بایرن مونیخ در سال 2011 اصلا پشیمان نیست.

این ملی پوش شیلیایی در تابستان 2011 مورد توجه بایرن مونیخ بود اما در نهایت با رد پیشنهاد باواریایی ها، از لورکوزن راهی تورین شد.

ویدال که به تازگی مذاکرات برای تمدید قراردادش با یووه را آغاز کرده، معتقد است که تصمیم درستی برای ترک بوندس لیگا گرفته است.

او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" هرگز به خاطر تصمیمم برای نرفتن به بایرن افسوس نخوردم زیرا مطمئنم که یوونتوس می تواند به زودی قهرمان چمپیونزلیگ شود.

من به باشگاه بزرگی پیوستم؛ با هم تیمی هایی بسیار قدرتمند و یک مربی باتجربه.

آنتونیو کونته کیفیت بازی من را افزایش داد و باعث شد تا من نگاه متفاوتی به فوتبال پیدا کنم و بسیار حرفه ای تر شوم. او به کار کردن اهمیت زیادی می دهد.

من پیشنهادهایی از سایر باشگاه دریافت کردم اما خانواده ام همیشه نقش زیادی در تصمیم های من دارند.

می بینم که همسر و پسرم از بودن در تورین خیلی راضی هستم. ضمن اینکه ارزش بازی در یوونتوس هم خیلی زیاد است. من به خاطر دو قهرمانی در سری آ، دو نشان اسکودتو و به خاطر قهرمانی های یووه در سری آ، سه ستاره روی بدنم خالکوبی کردم. ایتالیا و یوونتوس همیشه در قلب من خواهند بود."